Andra chansen

  1. E-Types bidrag suger verkligen... Skitkasst!
  2. Sibel är så otroligt vacker! Sjunger underbart gör hon också men låten var ju inte särskilt bra. Princessklänningen kunde hon också ha skippat.
  3. Ola - snutfager men han har gjort bättre ifrån sig.
  4. Caracola hade väldigt schlagertypiska outfits... men söta... 
  5. Johnson och Häggkvist - vackert men tycker verkligen inte om Carola. Jag blir lätt spyfärdig av henne.
  6. Nordman - ingen ny vandraren...
  7. Therese Andersson - vackert och effektfullt! Men jag har ingen aning om vem hon är...
  8. Sussie Tapper - bara namnet skriker dansband! Låten känns väldigt svensktoppen anno 1990.

Melodifestivalen är väl inte riktigt min grej men jag gissar ändå att Ola och Therese Andersson går vidare till finalen

Det sprack! Sussie gick vidare...


Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha fasen också! Jag följer inte änns melodifestivalen, måste nog kolla nästa vecka.. :D

2008-03-09 @ 15:31:28
URL: http://beckaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0