Ok, dålig på det här...

med att uppdatera regelbundet. Måste skärpa mig men tror att det blir en veckas bortfall ändå, av olika anledningar kommer jag inte att kunna sitta så mycket vid datorn nästa vecka...



I övrigt  - ångesten flög på mig igår. Vet inte riktigt var den kom ifrån men jag fick svårt att andas och hjärnans rastlöshet visste inga gränser. Tvingade mig själv att sitta ner på ett café och dricka en stor balja te samtidigt som jag med papper och penna till hjälp försökte få lite rätsida på tankeverksamheten. Det hjälpte! Det och några telefonsamtal till nära och kära....




Det här med äs - är det värt det? Tänk er för innan ni väljer den vägen - den leder inte till något gott...

image34


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag tror inte att det handlar om just den vägen.. (äs)
det handlar om att bli smal, och jag tror inte att man väljer den vägen, man hamnar nog på den vägen..

2008-02-22 @ 16:14:15
URL: http://beckaw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0