Blondinbella

Det är skrämmande att hon inte beläggs med munkavle. Åtminstone MUF borde tänka efter en gång eller två innan de låter henne publicera sina ytterst odiplomatiska inlägg. Det enda hon lyckas med är att reta upp fler och fler av sina läsare och eftersom de sammankopplar henne med MUF och Moderaterna kommer de att tappa potentiella väljare.

Till BBs försvarare vill jag bara säga; att skylla på att hon är ung går inte längre, man måste kunna stå för sina åsikter och NEJ, jag är INTE avundsjuk på henne. Hur kommer sig det förresten att det är ett standardsvar på negativ kritik, att man är AVUNDSJUK? På vad skulle jag i så fall vilja säga? På hennes pengar? Utseende?  "Framgång"?

Vi lever på 2000-talet, det är märkligt att folk inte hänger med på att landsgränser suddas ut allt mer och världen krymper. Svenskar drar nytta av detta och söker jobb och bostad utanför rikets gränser -  varför skulle inte utlänningar få komma hit då? Mångfald berikar - om vi aldrig någonsin tog emot något med utländskt härkomst så skulle vi fortfarande stå och stampa nånstans på stenåldern...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kunde inte sagt det bättre själv, jag är så jävla trött på den där äckelbella! Hon skryter hela tiden om hur aktiv hon är i MUF, hur mycket hon lägger ned på fika i veckan etc.
Jag kan inte änns förstå varför hon är en av sveriges största bloggar..

2008-02-17 @ 14:54:25
URL: http://beckaw.webblogg.se
Postat av: Rebecka (igen)

Förlåt, såg nu att du hade komeenterat ytterligare två komeentarer i min blogg!

1. Jag vet inte till 100% vilket språk det är dom sjunger men jag tror det är portugisiska! :D
Älskar verkligen lambada, har vart en utav mina favoritlåtar sen jag var liten haha! :D

2. Åh tack så mycket haha! Ingen har någonsin jämfört mig med Kenza förut haha! :D
Och på tal om mellanöstern, jag är därifrån och har vart där några gånger i mitt liv, och det finns bara en sak och säga - jag ÄLSKAR det! Libanon är det vackraste landet i världen enligt mig, människorna där är underbart snälla och man känner sig verkligen hemma så fort man landar på libanesisk mark!
Det är så otroligt synd att det är oroligt där för tillfället men jag hoppas innerligt att hela mellanöstern kommer på fötter och verkligen börjar lysa! Haha, herregud vad jag svamlar..blir bara så himla glad när jag får komeentarer som dina! Vill prata i evigheter om hur underbart libanon är.. :D
Ohja, alla kvinnor jag träffat från da middleast är helt underbara! Men om du säger något negativit om deras mat...hahahaha! Då blir dom nog inte glada! ;D

2008-02-17 @ 15:34:43
URL: http://beckaw.webblogg.se
Postat av: a.k

Jag kan inte göra annat än att hålla med dig.
Men jag kan trösta dig med att hon på alla MUF middagar m.m är totalt utstött och folk skrattar åt henne när hon går upp i talarstolen :P haha
Men vi skämms, stackars oss mufare, vi skämms.

2008-03-13 @ 00:03:07
URL: http://berthold.blogg.se
Postat av: Lia

a.k

Det var en intressant upplysning. Trodde faktist att hon var populär i MUF-kretsarna men det inger hopp i varje fall. Att alla inte är som hon alltså...

2008-03-15 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0