Blondinbella del 2

Blondinbella är verkligen pinsam. Till alla som nu raskt vill försvara henne med det simpla avundsjuke-pratet - NEJ, jag är inte heller avundsjuk. Jag har hellre förstånd än pengar...

Blondinbella är en naiv sjuttonåring som tror hon vet allt om hur världen fungerar men i själva verket består hennes värld av henne själv och... typ henne själv... Den verkliga världen vet hon inte mycket om och det märks så otroligt tydligt i hennes blogg. Hur fåglarna kan man säga i tv att man vill skapa debatt för att verka för bra saker och samtidigt sätta en pälsmössa på huvudet? Ingen självinsikt har hon heller. Nä, som min pojke brukar säga: hjulet snurrar men hamstern är död...

Kommentarer
Postat av: A

Du tog orden ur min mun

2008-02-22 @ 16:12:55
URL: http://aangelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0