Vad lite Daim och PMS kan göra...

Har skött mig relativt bra i veckan, när det gäller godis, och inte ätit samma mängder som tidigare. Framförallt ingen choklad men igår föll korthuset ihop med dunder och brak - har den senaste tiden brottats med väldigt mörka tankar och det fick sin kulmen igår. Två stycken dubbeldaim och min sambo fick agera snuttefilt och lyckligtvis släppte den värsta ångesten. Tyvärr visar vågen fortfarande 68,8 men å andra sidan kan jag inte vänta mig några mirakel - jag har ju inte direkt toktränat eller svält mig själv, snarare tvärtom...

Just nu är det mycket i mitt liv, både på jobbet och privat men nästa vecka ska det lugna ner sig lite och så planderar jag att ta itu med träningen, att så smått börja hitta nåt som passar mig.

Förresten - mössan har jag redan köpt så jag är numera "skyldig" ett kilo... ;P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0